lindazingo

Alla inlägg under juli 2012

Av Linda - 30 juli 2012 23:11

Red som sagt ett ett litet dressyrpass på zingo ikväll, han kändes helt underbar, riktigt fräsch och ridbar. Jätte härlig känsla.
Anmälde mig till en tävling om 14 dagar, håll tummarna nu att han får hålla sig fräsch !!

/ Linda

Av Linda - 30 juli 2012 19:15

Var i stallet imorse och red en liten sväng, funderar på att åka ut igen och rida lite dressyr på honom, tänkte nämligen anmäla till tävling den 14 så vill känna lite på honom, vi har ju inte tävlat något i år varje gång jag anmält har det hänt något så vet inte om jag vågar anmäla mig :/ det är ändra en la3 eller en msvc1 vet inte vilken vi ska satsa på ;)

/ Linda

Av Linda - 29 juli 2012 10:03

Ja nu har jag kommit hem ifrån stallet, red lite i paddocken han kändes riktigt fin, tog även några skutt över några hinder som stod framme, roligt roligt. Nu har han fått gått ut i hagen med sin kompis.

/ Linda

Av Linda - 29 juli 2012 06:47

Har inte haft riktigt tid att blogga, har jobbat och haft massa annat för mig, igår satte jag mig upp på zingo bus och jogga ett pass i paddocken han kändes verkligen fräsch, jätte skönt måste jag säga !! Och det nya bootset sitter riktigt bra dock har det redan spruckit upp där skon sticker ut bak hmm får silver tejpa innan det går sönder mer.
Slutar jobbet nu klockan sju då ska jag ut och fixa och rida innan jag åker hem och sover.

Ha en fin dag.

/ Linda

Av Linda - 26 juli 2012 22:42

Ja, det är vad jag är just nu!!
Hästen kanske något ytterst lite halt på hårt underlag och tio meter volt, ingenting i paddocken när jag longera honom, då såg han hur fräsch ut som helst !! Jätte härligt :D

/ Linda

Av Linda - 26 juli 2012 13:27

Jag har en heldel till salu.

*ridbyxor olika färger och storlekar helt nya !
* hoppgjord 115 cm ny
*lädergjord 120 cm
*dressyrgjord 65 cm i läder.
* kavaj svart storlek 36 men passar nog mer en som har 38.
*allround schabrak
*boxgardin grön, stor

Maila om något är av intresse bilder finns på allt.

/ Linda

Presentation


Kul att du hittat hit, jag är en tjej på 25 år, här kan du följa mig tillsammans med mina djur, hästen zingo, hundarna Dante och Loke, katterna Molly, Tigra, Sixtens och Olliver.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards